Sayang Sahabat

Selasa, 31 Mei 2011

hmmm .. " TANIA VEGA ARISANTI" & "NURUL ANISA" new name in my heart .. :) ..
mrk baik .. gak muna .. aku suka dengan inii semua .. aku ingin keadaan kelas seperti biiasa .. tag adda yang marahan kayak gini lagii..

tapi yang jelas ! buat kau ! "MEIISY ARTHA RAHIMA UTAMI" & "NABILLA ZHAFIRA FASYA" !
aku benci sama kau ! kau tu ye ! licik ! belum puas kau rebut vera ?? belum puas ? ha ! katekan aku semau kau ! manusia punya batas kesabaran ! dak selamanya kau harus menang ! tuhan tihh adil BOY ! bencoi aku sama kau ! dan aku MENYESAL pernah nangis dan sayang sama kau ! ingat tu !!

Buat kau ! IBU "VERA ISNAINI" YTH ! aku kecewa dengan kau yang sekarang ! kau bodoh vera ! kau bodoh ! sekarang anak" winny jadi dak suka sama kau ! mana kau yang dulu ! mana ! kau yang selalu bijak sana ! dan selalu disukaii sama anak" kelas ! mana vera yang tidak sama sekali pendendam ! mana ! kok kau jadi buta ver ! buka mata kau ! sadari ver !! sadari sebelum semua itu benar" terlambat !!

buat kau !! "PUTRI ATIKAH MARWA" aku senang kau udah kembali k jati diri kau ! aku sangat senang .. :) ..

buat "WINNY" and anak" korea yang laiin . makasii udah nemenin aku selama ini :* ,.

gitu juga buat SISKA & RESKI .. :*

#LoveAllPeopleInClassUnlessTheyAre!... :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Entri Populer